Post by hiverec0rds on Nov 29, 2020 0:00:06 GMT -5
Media, Gossip and Lies.
data de lançamento: 29 de Novembro de 2020
Artistas:Tunash Carter
duração: 4:14
gêneros: jazz, Blues, R&B
composição: Eywa Orire
produção: Tunash Carter, Eywa Orire, Gnarls Barkley, Frank
they think i don't know what they say that she killed her husband, or bought her daughters I think: why the fuck do you think that? is it an empty mind or was it your drug? because you don't know me, you don't even know where I came from How many magazines, wiki will it take to stop talking shit? I will not say what do you want to hear I warned you, you don't know me and I can say: that I am not good I was fine with my friends, in a place I can't talk to thinking about who was watching me this shit is killing my house I was calm but suddenly I came face to face with the razzi * you told me there was no razzi whore, I can't take it anymore When will you stop putting these people behind me? (will end with me) I will not say what do you want to hear I warned you, you don't know me and I can say: that I am not good Sweet connection brazil and america, I'm good at fighting doubly I put whoever I want at my feet in this game, I'm old a different face thank you all, but I'm sick of it I love you but I love myself first so I don't die to the media I will not say what do you want to hear I warned you, you don't know me and I can say: that I am not good I will not say what do you want to hear I warned you, you don't know me and I can say: that I am not good | eles pensam que eu não sei oque eles falam que ela matou o marido, ou comprou as filhas eu penso: porque caralho vocês pensam isso? é a mente vazia ou foi a droga de vocês? porque vocês não me conhecem, nem sabem de onde eu vim vai ser preciso quantas revistas, wiki para pararem de falarem merda? Eu não irei dizer o'que querem escutar eu avisei, você não me conhecem e eu posso dizer: que não sou boa estava de boas com meus amigos, num lugar que não posso falar pensando em quem estava me observando essa merda ta acabando com a minha casa eu estava tranquila mas de repente dei de cara com a razzi* vocês me disseram que não tinha razzi puta que pariu, eu não aguento mais quando vai parar de botar essa gente atrás de mim? (vão acabar Comigo) Eu não irei dizer o'que querem escutar eu avisei, você não me conhecem e eu posso dizer: que não sou boa Doce conexão brasil and america, sou boa de briga duplamente boto quem quiser na altura dos meus pés nesse jogo, sou velha um rosto diferente obrigada a todos os não, mas eu tô de saco cheio eu amo vocês mas me amo primeiro pra não morrer pra mídia Eu não irei dizer o'que querem escutar eu avisei, você não me conhecem e eu posso dizer: que não sou boa Eu não irei dizer o'que querem escutar eu avisei, você não me conhecem e eu posso dizer: que não sou boa |
Letra original. | tradução |